REGISTRUOTI ŽALĄ

ŽALOS REGISTRAVIMAS

Gavę iš draudiko žalos numerį nedelsdami persiųskite jį mums į info@lhelp.lt

Jeigu turite klausimų dėl žalos registravimo ar kitų mūsų paslaugų, nedvejodami susisiekite su mumis:

Dažnai užduodami klausimai

Kaip užregistruoti žalą?

Užpildykite žalos registravimo formą, nurodydami savo automobilio valstybinį numerį. Gavę iš draudiko žalos numerį, persiųskite jį mums el. paštu arba pateikite telefonu. Mūsų specialistai operatyviai pradės žalos administravimo procesą.

Kada gausiu pakaitinį automobilį?

Pakaitinį automobilį suteikiame tą pačią dieną po jūsų žalos registracijos patvirtinimo. Mūsų tikslas - užtikrinti, kad neliktumėte be transporto priemonės. Automobilį galėsite atsiimti bet kuriame iš mūsų aptarnavimo centrų, arba pristatysime jį į jūsų nurodytą vietą Vilniaus, Kauno ar Klaipėdos mieste.

Ar turiu mokėti už pakaitinį automobilį?

Ne, jeigu jūs esate nukentėjusioji pusė eismo įvykyje, pakaitinio automobilio išlaidas padengia draudimo kompanija. Jums nereikia papildomai mokėti. Automobilis suteikiamas naudotis visą remonto laikotarpį, įskaitant savaitgalius ir šventines dienas.

Kiek trunka žalos tvarkymo procesas?

Žalos tvarkymo laikas priklauso nuo automobilio apgadinimo lygio. Mūsų tikslas - sutvarkyti jūsų automobilį kuo greičiau, užtikrinant aukščiausią remonto kokybę. Vidutinis remonto laikas yra 3-7 darbo dienos, tačiau didesnių apgadinimų atveju gali užtrukti ilgiau. Visada informuojame klientus apie tikėtiną remonto trukmę.

Kokius dokumentus reikia pateikti registruojant žalą?

Norint užregistruoti žalą, reikalingi šie dokumentai: vairuotojo pažymėjimas, transporto priemonės registracijos liudijimas, draudimo polisas (jei turite), eismo įvykio deklaracija arba policijos pažyma (jei įvykis registruotas policijoje). Dokumentus galite pateikti elektroniniu būdu arba atvykę į mūsų biurą.

Ar galiu pasirinkti servisą, kuriame bus remontuojamas mano automobilis?

Taip, galite pasirinkti servisą iš mūsų partnerių tinklo. Bendradarbiaujame su profesionaliais autoservisais visoje Lietuvoje, todėl galėsite pasirinkti artimiausią ar patogiausią vietą. Visus remonto darbus atlieka sertifikuoti meistrai, naudojantys originalias arba aukštos kokybės detales.

Ar gausiu garantiją atliktiems remonto darbams?

Taip, visiems remonto darbams suteikiame 24 mėnesių garantiją. Jei per šį laikotarpį pastebėsite bet kokius defektus, susijusius su atliktais darbais, nedelsdami kreipkitės į mus, ir problema bus pašalinta nemokamai.

Ar teikiate techninę pagalbą kelyje?

Taip, L-Help teikia visą parą veikiančią techninės pagalbos kelyje paslaugą. Įvykus eismo įvykiui ar automobiliui sugedus kelyje, galite skambinti mūsų pagalbos telefonu +370 664 24444. Mūsų mobilios komandos atvyks į įvykio vietą per 30-60 minučių, priklausomai nuo jūsų buvimo vietos.

Kaip apmokamas mano automobilio remontas?

Jei esate nukentėjusioji pusė, remonto išlaidas padengia kaltininko civilinės atsakomybės draudimas. Mūsų kompanija tiesiogiai bendrauja su draudimo bendrovėmis, todėl jums nereikia rūpintis finansiniais klausimais. Jei turite KASKO draudimą ir esate eismo įvykio kaltininkas, remonto išlaidas padengs jūsų draudimas, o mes pasirūpinsime visais formalumais.

Kokie yra pakaitinio automobilio išdavimo terminai?

Pakaitinį automobilį paprastai išduodame tą pačią dieną, kai patvirtinama jūsų žala. Mums svarbu, kad neliktumėte be transporto priemonės. Jei skubate, informuokite mus - pasistengsime procesą paspartinti ir išduoti automobilį per 1-2 valandas.